fallback

Трима високопоставени мениджъри във Facebook напускат

Всички те са обявили, че възнамеряват да разработват собствени проекти

16:51 | 02.08.12 г. 3
Автор - снимка
Редактор

Трима високопоставени мениджъри в най-голямата социална мрежа в света Facebook обявиха, че се оттеглят от компанията, става ясно от техни съобщения, цитирани от РИА Новости.

Директорът за маркетинга на платформата на Facebook Кейти Митич пише, че ще развива собствена компания, свързана с мобилните технологии.

Директорът за взаимоотношенията с партньорите на платформата на социалната мрежа Итън Беърд е работил над 4 години в компанията, а според информация на All Things Digital той е отговарял за големите разработчици на приложения.

Мениджърът за маркетинга на мобилната платформа на Facebook Джонатан Матюс е последният, обявил оттеглянето си.

И тримата напускащи благодарят на колегите си, като заявяват, че ще разработват собствени проекти.

Действията им затвърждават тенденцията за напускане на високопоставени мениджъри от социалната мрежа. През юли оттеглянето си обяви технологичният директор на компанията Брет Тейлър, а през май директорът за връзките с обществеността Бари Шнит премина в социалната мрежа Pinterest.

В първия си тримесечен отчет след първичното си публично предлагане Facebook обяви загуба от 157 млн. долара при печалба от 240 млн. долара през второто тримесечие на 2011 г. Това е първо тримесечие на загуба за социалната мрежа в последните 2 години и половина.

Неблагоприятният резултат е постигнат въпреки нарасналите приходи с 32% до 1,18 млрд. долара. От тях 992 млн. долара, или 84%, идват от рекламата, а останалите – от комисионни по преводи и от продажба на стоки в приложенията.

Вчера акциите на компанията достигнаха най-ниското си ниво от първичното публично предлагане през май тази година, губейки 3,9% от стойността си в рамките на сесията до 20,87 долара за брой, което е с около 45% под цената им от 38 долара по време на листването на борсата Nasdaq.

Потребителите на социалната мрежа, които влизат на сайта ѝ поне веднъж месечно, надхвърлят 955 млн. души. Аудиторията на мобилните услуги на Facebook сега е около 543 млн. души месечно, а по данни на компанията собствениците на мобилни устройства проявяват по-голяма активност в социалната мрежа в сравнение с потребителите на персонални компютри.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:06 | 14.09.22 г.
fallback